ارزان بوک فروشگاهی کامل ازانواع کتاب برای همه سلیقه هابا کمترین قیمت

محل لوگو

مهندسی علم حروف جلد اول ودوم


مهندسی علم حروف جلد اول ودوم

دراین مجموعه درابتدا سعی داریم که علم حروف را بررسی کنیم . پس ازجستجو و تحقیق میدانی درکتابهای فارسی و عربی و اردو ، بهترین ومناسبترین تقسیم بندی را درکتابهای اردو یافتیم که علم حروف را دردو شاخه جداگانه بررسی کرده اند ازاین رو این را اصل گرفته و علم حروف را در دو شاخه مجزا بررسی می کنیم که عبارتند از :

1) شاخه اخباری ( سوال و جواب )

2) شاخه آثاری ( تاثیرات )

این تقسیم بندی، این امکان را فراهم می کند تا بررسی کامل و جداگانه از هر شاخه را داشته باشیم چرا که سلیقه ها هم درعلم حروف ، متفاوت است و هر فردی شاخه ای از این علم را می پسندد . درابتدا ، مجموعه علم حروف به بررسی شاخه اخباری می پردازد سپس در ادامه ، به بررسی شاخه آثاری می‌پردازد ولی سعی دارد تا اسلوب بررسی هر دسته تقریبا یکسان و مناسب باشد و از آنجا که بسیاری ازبسترهای لازم برای شاخه آثاری در شاخه اخباری بررسی می شوند مناسب بود که ابتدا شاخه اخباری ، بررسی گردد . در شاخه اخباری ، متاسفانه در اکثر کتابهای موجود مطلب مفیدی گفته نمی شود .

از این رو ، در این کتاب برای اولین بار سادگی ، وضوح و پرهیزازابهام ، با نگاهی دانشگاهی و علمی همراه ایجاد چارچوب مناسب و امروزی ( که این امربا سیری مناسب درکل مجموعه 28 جلدی شکل خواهد گرفت ) ، مطالب را بیان می نماییم و این را سرلوحه کار خود می دانیم . پیچیدگی و سنگینی مطالب و همچنین ایجاد چارچوب مناسب ، سبب شده است تا مطالب را آرام آرام و با سیری تدریجی بیان کنیم چرا که اگربه یکباره چارچوب مورد نظر را بیان کنیم ، ممکن است در فهم آن مشکلاتی برای خواننده به وجود آید اما وقتی همراه سیر حرکت کتاب ، مطالب دنبال شوند، این چارچوب خود به خود شکل می گیرد.

نگارندگان کتاب دو فرد دانشگاهی هستند که از تجربیات خود در ریاضیات، فیزیک ، منطق، برنامه‌نویسی و دیگرعلوم بهره گرفته اند تا مطلب کاملا علمی و آکادمیک ، وبا اسلوب دانشگاهی بیان شود البته مجدداّ تأکید می‌شود این کتاب نتایج تحقیقات این دو می باشد که به علاقه مندان، تقدیم می شود و این دو نفر هیچ گونه ادعایی مبنی براستادی یا کامل بودن ندارند و ارایه نتیجه تحقیقات برای ساده کردن کار اهل فن و مرجع شدن این کتاب ( بهتر بگوییم دایرة المعارف ) ، می باشد .

با توجه به مطالب بالا ، عنوان "مهندسی علم حروف" را برای این مجموعه 28 جلدی انتخاب کردیم.با لطف و عنایت خداوند منان ، در این مسیر گام نهاده ایم و امید داریم که مورد توجه همه علاقه مندان ، قرارگیرد .


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 405

برچسب های مهم

ما به شما این اطمینان را میدهیم که بالاترین پشتیبانی را از شما بعد از خرید خواهیم داشت و چنانچه فایلی ناقص برای شما ارسال شده یا لینک خراب بود با (تماس با ما) به ما اطلاع دهیدتا در کوتاه ترین زمان پاسخگو باشیم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما